EVANGELI: Lc 24, 46-53
“Desprès se’ls endugué fora, fins a prop de Bet-Hània , alçà les mans i els beneí.”
COMENTARI
L’ Ascensió de Jesús al cel, és l’inici de la missió dels apòstols. Abans de separar-se rebran el do de Crist glorificat, el seu Esperit que mantindrà viva la seva presència enmig de la comunitat. Mentre els beneïa, s’allunyà d’ells portat amunt cap al cel; Aquest gest de la benedicció, els protegirà i els donarà força per ser els seus testimonis, a ells i als qui els succeiran, en la missió universal de l’Església.
ES- La Ascensión de Jesús al cielo es el inicio de la misión de los apóstoles. Antes de separarse, recibirán el don de Cristo glorificado: su Espíritu, que mantendrá viva su presencia en medio de la comunidad. Mientras los bendecía, se alejó de ellos, elevado hacia el cielo. Este gesto de la bendición los protegerá y les dará fuerza para ser sus testigos, a ellos y a quienes les sucedan, en la misión universal de la Iglesia.
EN- The Ascension of Jesus into heaven marks the beginning of the apostles’ mission. Before departing, they will receive the gift of the glorified Christ: his Spirit, who will keep his presence alive within the community. While he was blessing them, he withdrew from them, taken up into heaven. This gesture of blessing will protect them and give them strength to be his witnesses — for them and for those who will follow in their steps — in the Church’s universal mission.
Gna. Pilar Bosoms