Jubis FEDAC, una trobada plena de comunitat i sentit

07/05/2026

Ahir vam celebrar la trobada anual amb les Jubis FEDAC, un espai de retrobament i convivència.

Va ser una jornada pensada per compartir estones agradables i reforçar els vincles. Des del primer moment es va crear un ambient proper i participatiu.

El “Pasalabra dominic” va aportar dinamisme i va activar records i coneixements compartits. Va ser una manera lúdica de connectar amb l’experiència acumulada al llarg dels anys.

L’eucaristia va esdevenir un moment central de la trobada, viscut com a retrobament amb companys i companyes amb els quals hem compartit la missió de fer present Jesús de Natzaret a les escoles FEDAC.

En aquest marc, també es va compartir un símbol orientat al compromís amb la millora del món en què vivim. Un espai de pausa i sentit que va donar profunditat al conjunt de la jornada.

També es va proposar una manualitat per aprendre a doblegar tovallons. Una activitat senzilla que va permetre treballar amb les mans i compartir estona.

El karaoke va tancar la jornada amb un to distès i participatiu. Les cançons van afavorir un ambient alegre i de complicitat.

En conjunt, va ser un dia molt bonic d’activitats, relació i celebració. Aquestes trobades anuals continuen sent una oportunitat per mantenir el vincle. Un espai per reconèixer el camí compartit i continuar fent comunitat.

Ja tenim el dia reservat per a la propera trobada, el 10 de maig de 2027 a Gombrèn. Us hi esperem!

Equip Jubis FEDAC